هو أنا أنسى  

Posted by: م/ محمد حجاج in

هو أنا أنسى .. عمري ما انسى
لما جيت وجرحت فيا
لما قلبك داس عليا
لما باعنى ويوم ظلمنى
وضاع هواااه قصاد عنيا
.
هو أنا أنسى .. هو أنا أنسى
عمرى كله الــّى أنت خدتـه
ولا قلبى الــّى خدعته
ولا نارى والعذاب اللى عشته معاك .. وشفته

.
جاى تانى تقول شاريك
مش كفايا حرام عليك
ماكنت عايش بين إيديك
انت ليه جرحتنى
.
طب ما قلبى كان معاك
كان حنين .. دا كان ملاك
كنت بتمنى رضاك
انت ليه ضيعتنى
.

لايا قلبى بلاش عتاب
شوفنا منه كتير عذاب
كان طريق وهم وسراب
توهنا فيه من كام سنه
.
انت راجع بعد إيه
هو فاضل فيا إيه
الــّى رااح مش هتلاقيه
يعنى أنا مبقتش أنا

يعنى أنا .. مبقتش أنا

This entry was posted on Saturday, March 13, 2010 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments , it isn't crime to put a comment here !

Post a Comment

Pages